Van-e itt valami?

2010. júl. 29.

poupeegirl fashion brand community
Most így nézek ki a Poupéegirlen.
ÉLJEN! ELSŐ BEJEGYZÉS!!! ^^
Amit most én viselek, szerintem aranyos.
Az a zöld valami, ami most a kezemben van, az egy zöld kis amőba.
150ért vettem már nem emlékszem kitől, de fél órát ültem itt amíg a kommentekből összejött annyi. -.- Van másmilyen kis amőbám is, 2 darab, mindkettő rózsaszín (utált szín -.- de aranyos ^^)és az egyik angyalos a másik meg egy télapó, hát pesze hogy lecsaptam rá ilyet nem lehet kapni mindig a pupe marketben, pláne a kagylós szökőkútból...
Egy zokni van a harisnya alatt. Kicsit hülyén néz ki, de valahogy illett hozzá és nem is néz ki olyan rosszul rajtam. Ez a sárga ruha pedig az egyik kedvencem. És ennyi.
Ma nagyjából ennyit írtam mert mindjárt jön az RTLen a Gálvölgyi Show. ^^
Szóval jó éjszakát minden pupésnak! (meg annak is aki nem pupés. ^^)






Nem bírtam ki. Még folytatom.


Ő itt a villanykörte. Ha rákattintassz le lehet kapcsolni, ha még egyszer, kigyullad.
Aki szeretne még ilyesmiket látni az írjon a kommentekbe! (pl.: cica, kutya, vadászgörény...:P)
Nem bírtam ki. Itt egy pipi.


De most már befejezem! Sziasztok és jó éjszakát! ~.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése